Általános szerződési feltételek, mert erre is szükség van. 🙂

A fenti fájlt letöltve és megnyitva is el tudod olvasni az Általános Szerződési Feltételeinket.
Biztos ami biztos ide is bemásoltuk:


Általános szerződési feltételek

Jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) a Borkapu Kft. (továbbiakban: „Szolgáltató”) által a www.mangoszalon.hu honlapon (továbbiakban: „Webáruház”) keresztül nyújtott termék vásárlási lehetőség szolgáltatás (továbbiakban: „Szolgáltatás”) igénybevételének feltételeit szabályozza.

Ezúton szeretnénk megkérni potenciális vásárlóinkat, felhasználóinkat, olvassák el figyelmesen jelen általános szerződési feltételeinket és ha minden pontjával egyetértenek, magukra nézve kötelezőnek ismerik el, csak abban az esetben vegyék igénybe szolgáltatásainkat.

Szerződésünk kizárólag elektronikus formában kerül elfogadásra és megkötésre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, nem kerül egyedileg iktatásra, továbbá postázásra, valamint magatartási kódexre nem utal.

A működéssel, szolgáltatásaink megrendelési és szállítási feltételeivel, folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdésekkel a Webáruház honlapján megadott elérhetőségeinken és jelen Általános Szerződési Feltételekben tudunk rendelkezésére állni.

1. Szolgáltató adatai:

Cégnév: Borkapu Kft.

Székhely: 2890 Tata,  Piac tér 1880/16 hrsz.

Levelezési cím: 2890 Tata, Május 1. út 38/2. 3/2.

Cégjegyzék szám: 11-09-026416

Adószám: 26534343-2-11

E-mail cím: borkapu.tata@gmail.com; info@manhoszalon.hu

Telefonszám: +3620-284-4699

Bankszámlaszám: 63200119-00099347 (Takarék Bank)

2. A Szolgáltatás leírása:

2.1 A Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatás célja, hogy a honlapra látogató felhasználó (továbbiakban: „Felhasználó”) kényelmesen tudjon vásárolni termékeket.

2.2 A termékek a TEÁOR 47.75 Illatszer-kiskereskedelem szakágazatba tartoznak.

3. Az ÁSZF elfogadása a szerződés létrejötte:

3.1 Jelen szerződés a Szolgáltató és a Felhasználó (továbbiakban együtt: „Szerződő Felek”) között ráutaló magatartással, a Felhasználó által a www.mangoszalon.hu honlapon, vagy annak aloldalán található rendelési űrlap kitöltésével, az „Általános szerződési feltételek elfogadása” felirat melletti négyzet kipipálásával és a megrendelés véglegesítésével jön létre.

3.2 Felhasználó jelen szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége nincs korlátozva. A vásárlás során a Felhasználó által megadott adatoknak hiánytalannak és valósnak kell lenniük. A Felhasználó nyilatkozik arról, hogy az így megadott adatok hiánytalanok és valósak.

3.3 Jelen ÁSZF elfogadásával Felhasználó kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a szerződésszerű teljesítést a szerződés megkötése után azonnal megkezdje

3.4 Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárulását adja, hogy adatait az Adatvédelmi Tájékoztatóban rögzített feltételeknek megfelelően Szolgáltató tárolja, kezelje.

3.5 Jelen ÁSZF Termék vásárlása esetén a termék kézbesítéséig hatályos.

4. A megrendelés menete:

1. A megrendelés összeállítása, megrendelni kívánt termék(ek) kosárba helyezése.

2. A kosár használata, a kosárban elhelyezett termékek mennyiségének és adatainak ellenőrzése. A Felhasználó, ha rendelkezik kedvezményre jogosító kuponnal, a kuponkód beírása. Ha mindent rendben talált a „Tovább a pénztárhoz” gomb meg-nyomása.

3. Pénztár használata, a felhasználó adatainak megadása a 3.2 pontnak megfelelően. ÁSZF elfogadása. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésekor és javításakor, kérjük ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen azok alapján kerül számlázásra, illetve kiküldésre a megrendelt termék. Különösen fontos a kézbesítési cím, e-mail cím és telefonszám pontos megadása, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése.

A szállítási és fizetési mód kiválasztása. Személyes átvétel esetén időpont egyeztetés szükséges minden esetben!

Kérjük minden adatot ellenőrizzen még egyszer és ha mindent rendben talált kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.

4. A megrendelés visszaigazolása. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. A megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, Szerződő felek mentesülnek az ajánlati kötelezettség alól. (Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.évi CVIII. tv. 6. § (2) bekezdés szerint)

5. Árak:

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, melyeket a Webáruházban a termékek mellett talál. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, magyar forintban értendők és a számlát is ennek megfelelően állítjuk ki a Vevő által a termékrendelés folyamán megadott számlázási adatok alapján. Amennyiben a Webáruházban hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk Vevőt az új adatokról. Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy attól elálljon. A termékár nem foglalja magában az árucikk kiszállításának ellenértékét, amely egyébként a számla egyik tételének minősül, így annak teljesítésével házhozszállítás esetén egyaránt meg kell fizetnie, kivéve, ha legalább egy olyan terméket vásárolt, ami ingyenes kiszállítás alá esik, mert ebben az esetben az együttesen megrendelt termékek árát kiszállítási díj egyáltalán nem terheli. A kiszállítási díj felöleli a termékcsomagolás költségeit is.

6. Fizetési feltételek, számlázás:

6.1 A webáruházban megrendelt Terméket szállítási módtól függően több módon lehet kifizetni:

– Banki előre utalás esetén amennyiben a rendelés értéke nem érkezik be számlánkra a Proforma számla kiállításától számított 3 napon belül, figyelmeztető e-mail üzenetet küldünk. Ha a rendelés ellenértéke a rendelés leadásától számított 30 napon belül sem érkezik meg Szolgáltató számlájára, úgy a rendelést töröljük. Hibásan kitöltött utalások esetén (nem vagy rosszul szerepel a rendelési azonosító) nem vállalunk felelősséget a rendelés teljesítésére. Ilyen esetben az átutalt összeget utalási költséggel csökkentve visszautaljuk.

– Személyes átvétel esetén a banki előre utalásnak a feltételei az előbbi pontban leírva érvényesek. Készpénzzel fizetés esetén a termkék(ek) átvételekor fizetendő(k). Személyes átvételkor bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

– Futárszolgálattal történő kézbesítés esetén lehetőség van banki előre utalásra, illetve a futárnak a kézbesítéskor történő utánvételes fizetési módra. A Futárszolgálattal történő kézbesítésnek külön díjazása van, amit a termékek ára nem tartalmaz és a számlán is külön tételként szerepel. A mindenkor hatályos díjakról a http://www.mangoszalon.hu/gyik oldalon közzétett „Hogyan kapom meg amit rendeltem? Szállítási díjak, mennyi, miért?” pont tartalmazza.

6.2 Szolgáltató a megrendelt szolgáltatásról számlát állít ki. A számlák lehetnek papír alapú és elektronikus számlák melyet e-mailben juttat el megrendelőnek. Felhasználó az elektronikus számla kiállítását kifejezetten elfogadja.

7. A szolgáltatás lényeges tulajdonságai

7.1 A Webáruházban megvásárolt terméket Felhasználó saját felelősségre veszi igénybe!

7.2 A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

8. Kiszállítás, személyes átvétel

8.1 Személyes átvétel

8.1.1 Felhasználó személyesen is átveheti a termékeket Szolgáltatónál. Az átvételre nyitvatartási időben van lehetőség.

8.1.2 A személyes átvétel díjtalan.

8.2 Futárszolgálattal történő kézbesítés

8.2.1 A termékár nem foglalja magában az árucikk kiszállításának ellenértékét, amely egyébként a számla egyik tételének minősül, így annak teljesítésével házhozszállítás esetén egyaránt meg kell fizetnie, kivéve, ha legalább egy olyan terméket vásárolt, ami ingyenes kiszállítás alá esik, mert ebben az esetben az együttesen megrendelt termékek árát kiszállítási díj egyáltalán nem terheli. A kiszállítási díj felöleli a termékcsomagolás költségeit is.

8.2.2 A futárszolgálat fuvarozóként a termékcsomag megérkezéséről a Vevőt késedelem nélkül értesíti. Az értesítés megérkezését követően a küldeménnyel a Vevő jogosult rendelkezni. A futár alapvetően munkanapokon 8h00 és 17h00 óra között, a vásárlás során megjelölt szállítási címre kézbesíti a termékcsomagot, ugyanis ezt az alapszolgáltatást fedezi a vételár részét képező kiszállítási díj. A Vevőnek természetesen lehetősége nyílik arra, hogy közvetlenül a futárszolgálattal egyeztessen a garantált szűkített időszaki (például délelőtti) kézbesítés feltételeiről, azonban a fuvarozó e szolgáltatásáért a díjszabásának megfelelő felárat számíthat fel, amelyet a Vevőnek a termék átvételekor, a futárnál kell rendeznie.

8.2.3 Amennyiben a termékcsomag kézbesítése a Vevő érdekkörében felmerülő okból (pl. a vásárlás folyamán téves szállítási adatok rendelkezésre bocsátása) vagy az előreláthatósági klauzulát [Ptk. 6:142. §] megsértő magatartása miatt késedelmet szenved, illetőleg meghiúsul, az ebből fakadó károk (többletköltségek, egyéb hátrányok) kivétel nélkül a Vevő terhére esnek, és az Eladó ezekért sem a Vevő, sem pedig harmadik személy irányában nem felelős.

8.2.4 A Vevő a termék átvételének helyszínén és időpontjában köteles a küldemény tartalmát tételesen, mennyiségi, továbbá minőségi szempontból egyaránt ellenőrizni, és az Eladó szerződésszerű teljesítése esetén a fuvarlevelet (az átvételi elismervényt) aláírni. A szabályszerűen kiállított fuvarlevél (átvételi elismervény) az ellenkező bizonyításáig igazolja, hogy a küldemény és csomagolása az átvételkor hibátlan, valamint hiánytalan állapotban volt.

8.2.5 Az értékesített árucikk tekintetében a kárveszély akkor száll át az Eladóról a Vevőre, amikor a Vevő birtokba veszi a terméket.

9. Elállási jog

9.1 Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

9.2 Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.

9.3 Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Postai levélben: 2890 Tata, Május 1. út, 38/2. 3/2.

E-mailben: info@mangoszalon.hu

Ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF végén található mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

9.4 Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

9.5 Az elállás/felmondás joghatásai:

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

9.6 Kiskorúakkal szerződést nem kötünk. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

10. Szavatossági információk

Webáruházunkban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. A termékek eredeti gyári csomagolásban, sértetlenül kerülnek feladásra a címzett részére. A forgalmazott termékekre a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően felelősséget vállalunk. Amennyiben a megvásárolt termék bizonyíthatóan már hibásan került kézbesítésre, úgy azt kérésére kicseréljük.

A szavatosságra a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései irányadók, különösen a 305 § – 311/A § rendelkezések. A 305. § szerint az olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

Ptk. 306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult

a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

(2) A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

11. Panaszkezelés

Az esetleges panaszok bejelentésére a jelen ÁSZF 1. pontban leírt Szolgáltatói adatokban meghatározott elérhetőségeken van lehetőség. A vásárló panaszát szóban (telefonon +3620-284-4699) vagy írásban jelentheti be (levélben vagy elektronikus levélben – info[kukac]mangoszalon.hu). Nem minősül panasznak, ha a vásárló a Webáruház működésével, tevékenységével kapcsolatosan tájékoztatást, állásfoglalást kér. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt lehetőség szerint azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát a vásárlónak megküldi, egyebekben pedig a következő pont szerint jár el.

A panaszt – amennyiben az előző pont szerinti megoldásra nincs lehetőség – a Szolgáltató – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül írásban megválaszolja. A válaszhoz a Szolgáltató csatolja a panaszról felvett, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A § (5) bekezdése rendelkezése szerinti jegyzőkönyvet is.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató írásban tájékoztatja a vásárlót a jogorvoslati lehetőségekről, azaz tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásban megjelöli az illetékes hatóság, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét is.

12. Záró rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók. Megrendelésének a Webáruházban való rögzítésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a Szolgáltató általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosítása esetén az új szerződési feltételek a Weboldalon közzétételre kerülnek. A módosítás közzétételekor már folyamatban lévő megrendelésekre a megrendeléskori feltételek érvényesek.

Érvényes 2021.03.01.-től visszavonásig

Mellékletek:

1. Elállási nyilakozatminta

2. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

3. Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. számú melléklet

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)


Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:


Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:


A fogyasztó(k) aláírása:

(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)


Kelt

2. számú melléklet

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. számú melléklet

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja


1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (2890 Tata, Piactér (Borháló Tata, bor- és illóolaj szaküzlet)). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.


2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (2890 Tata, Május 1. út, 38/2. 3/2.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@mangoszalon.hu ). Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.